06.11.2017

Лариса Ніцой: На четвертому році війни латентні сепаратисти нас обслуговують російською


У мене зник Інтернет. Набираю провайдера Bilink 044593333, 0445943434, 0504983434, 0964983434, 0934983434 . Вмикається автовідповідач:

– Здравствуйтє, ви пазванілі…
«Нічого собі! В «Ланеті» автовідповідач українською уже й забула відколи, а в цих ще й досі тирса в голові. Зараз почнеться прикол з двома кнопочками: єслі ви хатітє рускій язик – нажмітє адін, єслі ви хатітє украінскій язик – нажмітє два. Скільки можна тулити державну мову на кнопку два? Якась диверсія.

Трубка тим часом продовжує:
– Ви пазванілі в атдєл абслуживанія абанєнтав кампаніі «Білінк». Тирлик-тирлик-тирлик. Тирлик-тирлик-тирлик-тирлик.

Що? Навіть другої кнопки мені не запропонуєте?! Тобто, державної мови у них не передбачено зовсім? Прикольний початок.
– Здравствуйтє. Я вас слушаю. – вмикається дівчачий голос.
– Доброго дня! – зітхаю. – Ви зі мною розмовляєте іноземною мовою. Я дуже перепрошую, але чи не могли б ви зі мною перейти на українську?
– Можу, якщо треба.
– Звісно треба! Чи нас уже загарбали? Чи це вже не Україна? Взагалі-то, треба починати з української, і вже тоді, якщо треба, переходити на російську, а не навпаки! Отже, у мене зник Інтернет…

Деякий час морочимося з перевірками, підключаємося-відключаємося.
– Я вам зараз скину програмку і інструкцію, що зробити, – каже дівчина-оператор.
Бомк, на електронку приходить лист. Відкриваю – російська. Приколюються, чи що?
– Спочатку ви зустріли мене іноземною мовою, тепер ви мені прислали інструкцію іноземною мовою! Я нічого не розумію. Ми в якій країні живемо? Чому інструкція не українською?
– Я передам керівництву ваші побажання.
– Так, передайте, будь ласка, що в Україні державна мова – українська.

А ще передайте, уже навздогінці, керівництву «Білінк», що вони латентні сєпари. Що вони ігнорують Конституцію України ст. 10 «Держава забезпечує функціонування української мови у ВСІХ СФЕРАХ СУСПІЛЬНОГО ЖИТТЯ». Чуєте, не в органах влади, а у всіх сферах! Тож передайте керівництву «Білінка», якщо вони самі не забезпечать функціонування української мови у своїй сфері, то прийдеться звернутися по допомогу до держави і держава прийде в «Білінк» на екскурсію у вигляді поліції, податкової, пожежників, суду та інших служб, поцікавитися своїми справами, а насправді, як функціонує у «Білінковській» публічній сфері українська мова. І якщо погано функціонує, а вона функціонує погано, то знайдуться небайдужі люди, які попросять державу увімкнути всі важелі впливу. «Білінк» цього хоче?

Включися, «Білінку», а-у-у-у-! Четвертий рік війни, двадцять шостий рік незалежності. Ви в якій країні живете? Якби не мала на рахунку ще гривень триста, розірвала б одразу із вами угоду, з іншого боку, до закінчення суми, у вас є шанс виправитися.

Друзі, телефон провайдера угорі. Давайте допоможемо «Білінку» зрозуміти їхню помилку. Будуймо Україну навколо себе.

п.с. У них виявляється є сторінка. Ну звісно ж, російською! Знайшла в Інтернеті лист-клопотання якогось клієнта про сайт Білінка українською мовою за 2015 рік! Тобто, до вас уже зверталися?

Джерело: Лариса Ніцой


Комментариев нет:

Отправить комментарий