07.03.2012

Міхнік - Януковичу: "Янукович, не будь ідіотом. ... Вироку тобі не оминути. Якщо не завтра, то післязавтра..."

Засновник "Газети Виборчої", письменник, дисидент Адам Міхнік вважає, що ініціюючи репресії проти своїх опонентів, Віктор Янукович здійснює "політичне самогубство".

Про це він сказав в інтерв'ю "Польському Радіо".

На запитання, що б він написав у листі до Януковича, Міхнік відповів: "Якби мені довелося з ним розмовляти, я б зробив так: поставив би півлітра "Української на меду" і сказав би: "Янукович, не будь ідіотом. Те що ти робиш - це постріл собі в п'яти. Це суперечить твоїм інтересам. На очах у всієї Україні ти здійснюєш публічне самогубство. І цього вироку тобі не оминути. Якщо не завтра, то післязавтра. Рано чи пізно. Але я думаю, що швидше раніше, ніж пізніше".

На запитання, що спонукало його написати лист екс-міністру внутрішніх справ Юрію Луценку, який нещодавно отримав 4 роки в'язниці, Міхнік відповів:
"Я вважаю, що вирок Луценку - це символ ставлення нової української влади до молодого покоління українських демократів. Я все життя був українофілом, симпатизував "самостійній" Україні, і цей вирок мене обурив. Він шокував мене. Я сам колись був у в'язниці, тому знаю, як для ув'язненого важливе слово солідарності, якась моральна підтримка".
"Коли мені з Києва вислали фотографії, на яких Луценко читає збірку моїх есе в українському перекладі, це справило на мене величезне враження. Для мене це було так, ніби я почув знак - через ґрати, через перешкоди. Я зрозумів, що хтось потребує мого голосу. Я сів і механічно написав за десять хвилин лист-звернення", - додав він.

Як відомо, після вироку Луценку, Міхнік написав йому лист підтримки.


Комментариев нет:

Отправить комментарий